> Projektai > Naujasis Baltijos šokis > Naujasis Baltijos šokis'16
Happy Hour
Wooshing Machine cie | Belgija
Gegužės 4, trečiadienis
19.00 Menų spaustuvė, Juodoji salė
Bilietai: Tiketa.lt
Režisūra ir atlikimas: Alessandro Bernardeschi ir Mauro Paccagnella
Partneriai: „Tanzhaus Zürich“, „Aldes Festival S.P.A.M.“, „ACS Teramo“, „Volterra Teatro“, „Grand Studio Bruxelles“, „Charleroi Danses“, „Garage 29“
Prodiuseris: „Wooshing Machine“
Šviesos ir techniniai sprendimai: Simon Stenmans
Žanras: duetas
Premjera: 2015 m.
Trukmė: 55 min.
„Happy Hour“ yra ketvirtoji projekto „Conti Sparsi“ dalis ir tai yra susitikimas.
Du draugai – Mauro Paccagnella ir Alessandro Bernardeschi – po dviejų dešimtmečių draugystės ir bendradarbiavimo Caterinos Sagnos trupėje vėl susitinka dviejų žmonių choreografijos projekte „Happy Hour“.
Nuotrauka: Jean Poucet
Spektaklyje vaidina du tiek pat metų nugyvenę kūnai, du italų emigrantų šokėjai, beveik tokio pat svorio, turintys panašias plikes ir net raukšles. Du kūnai, kurie gali vienas kitu pasitikėti ir būti suspausti, įkalinti, nutrinti, atstumti ir susigūžę.
Nuotrauka: Jean Poucet
Šis šokis įkvėpimo semiasi iš Claudio Monteverdi kūrinio „Combattimento di Tancredi e Clorinda“, Bobo Dylano ir italų popmuzikos. Tai šokis, kuris knaisiojasi po šių dviejų paauglių prisiminimus iš 1970-ųjų Italijos, televizijos ir nepopuliarių politikų sąjungos laikotarpio.
„Happy Hour“ yra keliaujantis projektas, sukurtas skirtingose kūrybinėse erdvėse.
Mauro Paccagnella & Alessandro Bernardeschi - HAPPY HOUR
Mauro Paccagnella (g. 1964 m.) – italų šokėjas, aktorius ir choreografas, pastaruosius 20 metų gyvenantis Briuselyje. Dirbo su daugeliu Belgijos trupių (pas Frédéricą Flamandą, Karine Pontiès, Fatou Traoré, Olgą de Soto ir kt.), šoko Thierry De Mey ir Nicole Mossoux filmuose. Nuo 2002 m. su choreografe Caterina Sagna šoko spektakliuose „Relazione Pubblica“, „Heil Tanz!“, „Basso Ostinato“ ir P.O.M.P.E.I.
1993 m. su kitais kolegomis įkūrė „Un Oeuf is un Oeuf – Biters Productions“. Jam iširus 1998 m. įkūrė trupę „Wooshing Machine“. Po „Cyber Beans“ (SACD apdovanojimas 1998 m.) ir tiriamojo projekto „Dog-Tricks“ (tarp jų ir „Babylonia Kiss“ su Alessandro Bernardeschi) jis sukūrė „The Siegfried's Swan Song“ (2006–2011 m.) tetralogiją. Parengė ir režisavo Belgijos šiuolaikinio cirko trupės „Feria Musica“ pasirodymus „Infundibulum“ ir „Sinué“. Šiuo metu M. Paccagnella šoka C. Sagnos spektakliuose „Bal En Chine“ ir su O. de Soto – „Autour de la Table Verte by Kurt Jooss“.
Nuotraukos: Jean Poucet
Alessandro Bernardeschi (g. 1963 m.) yra kilęs iš Toskanos, studijavo Bolonijos D.A.M.S ir parašė disertaciją „Naujasis prancūzų šokis 80-aisiais“. 1990 m. jis apsistojo Prancūzijoje ir pradėjo dirbti su choreografu Paco Dècina bei pasirodė spektakliuose „Vestigia di un corpo, Ciro esposito fu vincenzo“ ir „Fessure“. 1996 m. jis prisijungė prie Reno ir Bretanės nacionalinio choreografijos centro Bretanėje, kuriam vadovavo Catherine Diverrès. Čia jis prisidėjo prie spektaklių „Fruits“, „Stances“ ir „Corpus“ kūrimo. Briuselyje jis sutiko choreografę Karine Pontiès ir suvaidino spektakliuose „Negatovas“, „Les Taroupes“ ir „Brucelles“. Jis taip pat dirbo su Marco Berrettini, Mauro Paccagnella ir François Verretu (Ice). Nuo 2000 m. jis pasirodė visuose Caterinos Sagna spektakliuose: „La Signora“, „Sorelline“, „Transgedy“, „Relation publique“, „Heil Tanz!“, „Basso Ostinato“, P.O.M.P.E.I., „Nuda Vita“ ir dabar „Bal en Chine“.
„Wooshing Machine cie“ yra choreografo ir šokėjo M. Paccagnellos 1998 m. suburtas Briuselio šokio teatro kolektyvas, atsiradęs po to, kai iširo belgų trupė „Un Oeuf is un Oeuf“. Jo veiklos tikslas – sukurti bendrą kūrybinį veiksmą ir scenoje, ir už jos ribų.
Nuotraukos: Jean Poucet