> Projektai > Naujasis Baltijos šokis > Naujasis Baltijos šokis'16
Dior in Moscow
PADI DAPI Fish | Lietuva
Gegužės 7, šeštadienis
19.30 Lietuvos nacionalinis dramos teatras, Mažoji salė
Bilietai: Tiketa.lt
Koncepcija ir atlikimas: Ingrida Gerbutavičiūtė ir Agnija Šeiko
Kompozitorius: Antanas Jasenka
Scenografė: Sigita Šimkūnaitė
Videomenininkė: Albena Baeva
Šviesų dizaineris: Povilas Laurinaitis
Prodiuserė: Goda Giedraitytė
Produkcija: „Identity Move“ ir šokio teatras „PADI DAPI Fish“
Spektaklį finansavo: Lietuvos kultūros taryba ir Klaipėdos miesto savivaldybė
Premjera: 2016 m.
Trukmė: 60 min.
Praėjus 25 metams po „Geležinės uždangos“ griūties mūsų, Rytų europiečių, pasirinkimus lemia (ne)sąmoninga sovietinio ir postsovietinio elgesio modelių kartotė. Ryškiausiai tai atsispindi moterų tapatume, nes jos, išgyvenusios feminizmo bangą ir radikalius moters įvaizdžio pokyčius, pasiklydo tarp darbininkės-karjeristės-mamos-namų šeimininkės-mylimosios ir kitų moters įvaizdžių, kuriems įtaką daro savas tiesas primetančios TV ir radijo laidos, mada ir gajūs socialiniai stereotipai.
Nuotrauka: Vytautas Petrikas
Dramaturginei spektaklio linijai pasirinkta dr. Anetos Pavlenko mokslinė studija „Socialinės ir ekonominės sąlygos ir diskursyvus moterų iš postsovietinių šalių tapatumo aiškinimas“ (2002 m.) bei interviu su Čekijos ir Lietuvos vyresnio amžiaus moterimis.
Nuotrauka: Vytautas Petrikas
Choreografė Agnija Šeiko studijas baigė Roterdamo šokio akademijoje „Codarts“ (Nyderlandai). Šiandien ji vadovauja šiuolaikinio šokio teatrui „PADI DAPI Fish“, kasmet sukuria po kelis šokio projektus ir aktyviai dalyvauja įvairiuose projektuose Lietuvoje ir užsienyje. 2009 ir 2012 m. ji buvo įvertinta „Auksiniu scenos kryžiumi“, o 2012 m. Metų choreografo vardą jai skyrė ir Klaipėdos miesto savivaldybė.
Šokio kritikė ir dramaturgė Ingrida Gerbutavičiūtė, magistro studijas baigusi Berlyno laisvajame universitete, šiuo metu vadovauja Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Šokio ir judesio katedrai. Taip pat ji publikuoja straipsnius Lietuvos ir Vokietijos šokio žurnaluose, internete ir rengia projektus „Šokis žodžiu – ne[w]kritika“, „Kritikai vs. choreografai“, šokio festivalį Berlyne – „Litauen tanzt contemporary“ ir kt.
Nuotraukos: Vytautas Petrikas