> Šokio naujienos > Straipsniai
2017-11-16 Silvija Čižaitė-Rudokienė
Spektaklio rėmuose dviejų kūrinių pagalba atradome ir perpratome, kokie skirtingi gali būti žaidimai, kiek skirtingų patirčių galime išgyventi per kūną ir per fizinę būtį bei kaip ši mus nuolatos kuria ir perkuria gyvenimo kasdienybėje.
2017-11-06 Ingrida Gerbutavičiūtė
„Pelat“ – paprastas, judrus, linksmas, įtemptas ir juokingas, kupinas fantazijos ir pasitikėjimo vienas kitu spektaklis ir (man) neabejotinai geriausias šiųmečio festivalio reginys [...].
2017-10-23 Agota Bričkutė
Šokio spektaklyje „Antes“ žmogaus kūnas dažnai atrodo praradęs tapatumą, individualumą bei subjektyvumą.
2017-10-18 Silvija Čižaitė-Rudokienė
Galbūt jei rojuje įkurdintume gravitaciją, jame vaikščioti būtų kur kas linksmiau ir įdomiau?
2017-10-16 Silvija Čižaitė-Rudokienė
Edenas liko nepasiektas, mes vis dar sukamės „iš dulkės į dulkę“ rate, skanaudami savo karčius pažinimo vaisius, sukaustyti kailių ir kitų dailių arba ne apdarų, žinodami gera ir pikta.
2017-09-28 Aušra Kaminskaitė
"Mums prireikė dešimties metų intensyvaus, kruopštaus, atsakingo darbo kuriant šokio spektaklius vaikams. Tad dabar džiaugiamės galėdami skinti savo darbo vaisius" - Birutė Banevičiūtė
2017-09-19 Silvija Čižaitė-Rudokienė
Urbanistinio šokio teatro Low Air kūrėjai savo praktika rodo, kad šokis gali būti ir dialogo pradžia, ir vienas galimų neišsprendžiamų problemų sprendimo būdų.
2017-09-08 Aleksandras Giršonas
Šokis neturi lyties, bet yra įvairovės džiaugsmas. Ir tuomet tampa aišku, kad būtent poezijos ir psalmių, o ne psichologijos mokslų daktaro straipsnių ir apmatų kalba yra tinkama aprašyti šią patirtį.
2017-08-14 Aušra Kaminskaitė
2017-06-30 Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė
Spektaklis iškelia atvirą klausimą, ar ateityje nedaugės naujų, mutavusių smurto formų ir ar įmanoma šį didį blogį įveikti iš esmės. Ką turėtume daryti šią akimirką, kad būsimos kartos elgtųsi kitaip.
2017-06-29 Aušra Kaminskaitė
Nyderlandų šokio teatro antrosios trupės atvykimas į Lietuvą neabejotinai yra vienas svarbiausių pastarųjų metų šiuolaikinio šokio projektų Lietuvoje. Itin aukštos kokybės darbai, raginantys žiūrovą reflektuoti savo požiūrį į meną, žmonijos kuriamus reiškinius, aplinkinius bei save pačius.
2017-06-29 Ingrida Gerbutavičiūtė
Fizinis judėjimas buvo sudėtas taip, jog tapome manipuliacinių žaidimų vojeristais. Ir šis vojeristinis stebėjimas buvo toks stiprus, o vaizdas taip traukė akį, jog kiekviena scena norėjosi mėgautis išties ilgai.
2017-06-28 Monika Jašinskaitė
A. Vilkaitytės choreografija ir yra maždaug tai, kas scenoje vyko visas 122 minutes. Pas mus toks choreografijos supratimas neįprastas, nes (J)judesys mums yra šokis, o A. Vilkaitytei – ežiuko bučiavimas, išėjimas ir grįžimas į sceną, knygos skaitymas, apatinių pasikeitimas, parketo lupimas, gęstanti šviesa...
2017-06-28 Liza Baliasnaja
This work doesn’t help us with our struggle to define what contemporary dance is but it definitely conveys what it can be (Liza Baliasnaja)
2017-06-28 Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė
„Riboženkliai“ – tai ne tik informatyvus pasivaikščiojimas po šį mūsų be galo svarbų istorijos tarpsnį, bet ir, ko gero, vienintelė tokia galimybė išvysti gyvą ir tikrą to meto nacionalinės tapatybės veidą – nepagražintą, nesumeluotą, ne tendencingai turistiškai patrauklų
2017-06-23 Silvija Čižaitė-Rudokienė
A. Naginevičiūtės prisiminimuose Afrika liks kaip šokantis žemynas: „tradicinis šokis yra jų prigimtyje, senegaliečiai nuolat groja ir šoka. Tačiau būtent šiuolaikinis šokis čia sunkiai skinasi kelią.“
2017-06-22 Silvija Čižaitė-Rudokienė
"Gyvename nuolatiniame blizgučių ir gyvybės kulte. Jaunystė, grožis, atvirumas, viešumas – vėžliai ant kurių statome savąją egzistenciją ir, žinoma, savąją laimę. Tik tą vieną „Naujojo Baltijos šokio“ vakarą tokia laimė atrodė pateisinama. Ne kokti, banali ar tuščia, bet tiesiog tokia, kokia yra ir, kaip toje V. Kernagio dainoje, nieko čia jau nebepadarysi".
2017-06-19 Monika Jašinskaitė
Tarptautinio šiuolaikinio šokio festivalyje „Naujasis Baltijos šokis‘17“ mane, lyg pavyzdingą Birutės Letukaitės mokinę, nustebino du darbai – Vyčio Jankausko „Agonija“ ir Guy‘aus Weizmano bei Roni Haver „Laimė“.
2017-06-19 Monika Jašinskaitė
Paradoksalu, bet moteriško identiteto mitus pasukti kita linkme žadėjęs darbas „Roubignoles“ tarsi atpasakojo tradicinį jaunos moters gyvenimą nuo žaidimo lėlėmis iki pirmojo kūdikio.
2017-06-15 Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė
Paveiksle yra vienas vaizdinys, o per judesį tu gali stipriau paveikti žmogų, gali jį provokuoti, gali tiek papasakoti, ką žodžiais ar vienu įvaizdžiu niekada negalėtumei pasakyti.
2017-06-11 Ingrida Gerbutavičiūtė
Atsiminimai apie šokio kritikę Vitą Mozūraitę (1960–2014)
2017-06-09 Aušra Kaminskaitė
Šių metų tarptautinis studentų šokio festivalis „Shock Academia“, regis, neturėjo idėjinio pagrindo, kuris galėjo suteikti galimybę žiūrovams kitu kampu pažvelgti į šokio meną bei jaunus kūrėjus.
2017-06-05 Aušra Kaminskaitė
Tačiau pasibaigus monologui, ilgai netrukus paaiškėja paradoksas – būti „išskirtiniu“ gali būti tik pagal tam tikras sąlygas. Jeigu tavo kitoniškumas yra prigimtinis ir ne toks, kuris neštų garbę visai šeimai, tuomet verčiau grįžk į normalumo vėžes. Jei esi vyras – būk vyras. Jei moki šokti – rodyk savo talentą šeimai.
2017-05-28 Aušra Kaminskaitė
"...tačiau iš tiesų viskas susilieja į paprasčiausią idėją – šokis yra tas pats, kaip ir bet kuri kita gyvenimiška patirtis. Tik jis suteikia galimybę tą patį patirti greičiau, reikiamu laiku ir – svarbiausia – leidžia suklydus pakartoti"
2017-05-26 Silvija Čižaitė-Rudokienė
Nesuderinamo suderinamumas arba siurrealistinis minčių srautas, implikuotas laisvo nuo socialinių ir asmeninių rėmų kūrybos perteikimas. Galbūt todėl, kad choreografiją apie moteriškumą kūrė vyras, vyriško kvapo šiame kūrinyje buvo itin gausu.
2017-05-18 Justina Kiuršinaitė
2017-05-15 Aušra Kaminskaitė
Vilniuje publikos reakcija į spektaklį „Adorabilis“ paneigė mitą, esą žmonės nemėgsta šiuolaikinio šokio, nes jo nesupranta
2017-05-14 Aušra Kaminskaitė
Simboliška, kad į tokios tematikos spektaklį susirinko palyginti nedaug žmonių – tarsi įrodymas, kad senatvės ir mirties senatvėje temos žmonėms yra arba neįdomios, arba nemalonios.
2017-05-13 Aušra Kaminskaitė
Po pirmos festivalio dienos daryti išvadas yra pernelyg anksti, nors jau aiškėja, kad festivalis ir toliau išliks nepaprastai įvairialypis formos, idėjų, temų ir stilių prasmėmis.
2017-04-26 Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė
Deimantės Dementavičiūtės-Stankuvienės recenzija apie šiuolaikinio šokio spektaklį vaikams „Pamirštos princesės“.
2017-03-27 Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė
Deimantės Dementavičiūtės-Stankuvienės pokalbis su Inga Kuznecova
2017-03-15 Silvija Čižaitė-Rudokienė
Silvijos Čižaitės-Rudokienės recenzija apie Petro Lisausko darbą „SMS suggest me Service“
2017-02-28 Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė
Sausio 18 dieną Kauno šiuolaikinio šokio teatro „Aura“ šokio edukacinėje erdvėje „Aura+“ pristatytas šokėjos ir choreografės Lizos Baliasnajos darbas „Residual“.
2017-02-19 Goda Dapšytė
Godos Dapšytės recenzija apie Urbanistinio šokio teatro Low Air darbą - Žaidimas baigtas
2016-12-29 Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė
2016-12-28 Justė Litinskaitė
Interviu su Mariumi Pinigiu ir Mariumi Paplausku
2016-12-28 Justina Kiuršinaitė
2016-12-23 Ingrida Gerbutavičiūtė
Epochos piktžolėmis tapę vartotojiškumas, nevaldomas pagreitis ir galimybių perviršis stumia skaitytoją į kampą ir verčia norėti tokių pat, ne – geresnių!, meninių potyrių nei jas patyrė rašytojas...
2016-12-19 Justina Kiuršinaitė
Justinos Kiuršinaitės recenzija apie Ugnės Dievaitytės šokio spektaklį Ilgesys
2016-12-15 Viktorija Vaičiūnaitė
2016-12-12 Aušta Kaminskaitė
2016-12-12 Justina Kiuršinaitė
2016-12-08 Silvija Čižaitė-Rudokienė
2016-12-08 Kristina Steiblytė
2016-12-08 Sigita Ivaškaitė
2016-11-16 Aušra Kaminskaitė
2016-11-08 Kristina Steiblytė
2016-10-11 Ingrida Gerbutavičiūtė
Nereikia liūliuoti publikos, reikia ją stebinti, stumti iš komforto zonos, šokiruoti. Bravo J. Beliui, kurio dviejų dešimtmečių senumo kūrinys vis dar sugeba nustebinti, peržengti fizines ribas, sulaužyti kultūrines normas, išjudinti dirginančias patirtis.
2016-09-27 Goda Dapšytė
Šokio teatro „PADI DAPI Fish“ performansas-kelionė „Lucky Lucy“
2016-09-26 Justina Kiuršinaitė
2016-09-26 Anastasija Dichtiar-Griškevič
2016-08-05 Eglė Nešukaitytė
Iki Vasaros šokio mokyklos pradžios liko šiek tiek daugiau nei viena savaitė! Su nekantrumu laukiame rugpjūčio 15 dienos, o kad laukti būtų šiek tiek lengviau, dalinamės interviu su Renate Graziadei, kuri Vasaros šokio mokykloje ves šiuolaikinio šokio technikos seminarą.
2016-07-20 Eglė Nešukaitytė
Vasaros šokio mokykloje Liza ves praktinę laboratoriją „A body being danced“, kurios metu padės ieškoti unikalumo šokyje ir galimybių praplėsti šokio suvokimą netradicinėmis praktikomis. Su Liza kalbamės apie šį Lietuvoje neįprastą mokymo/mokymosi būdą ir būsimą laboratoriją, kuri padės į savo kūną pažvelgti kaip į daugiafunkcinį instrumentą.
2016-06-14 Silvija Čižaitė-Rudokienė, Ingrida Gerbutavičiūtė
Saviironija buvo vienas stipriausių šio dvidešimtojo tarptautinio šiuolaikinio šokio festivalio „Naujasis Baltijos šokis“ „arkliukų“.
2016-05-30 Aušra Kaminskaitė
„Striptizas“ tampa čia pat vietoje vykdomu tyrimu, kurio metu žiūrovai palaipsniui perima tyrėjų, stebinčiųjų, ir tyrimo objektų pozicijas.
2016-05-09 Aušra Kaminskaitė
Jungiantis mokslui ir menui, anatomijai ir šokiui/skulptūrai, tampa aišku, jog viskas, kas žmogiška, gali tapti šokio dalimi.
2016-05-09 Aušra Kaminskaitė
Spektaklis „Melancholijos bokštai“ neleidžia žmogui visiškai nusiraminti, nuolat išlaikydamas kažką trikdančio, netgi erzinančio, palikdamas žiūrovą nuolatinėje budėjimo būsenoje.
2016-03-29 Ingrida Gerbutavičiūtė
Paraiškas dalyvauti šiųmetinėje Vokietijos šokio platformoje Frankfurte pateikė daugiau nei 200 šokio meno kūrėjų [...].
2016-03-14 Justina Kiuršinaitė
„Chimeros karoliai“ – tai itin feministiškas spektaklis, tačiau jam pritrūko įvaizdžių konkretumo ir aktualumo, kad taptų išties skambiu ir įtaigiu kūriniu apie moters esybės sudėtingumą.
2016-03-12 Aušra Kaminskaitė
Šokis gali tapti veiksmingu ginklu prieš homofobiją. Prieš šokį nepakovosi, nes ginčas su šokiu – tai ginčas su savo paties emocijomis.
2016-02-19 LŠIC
Apie naujausią pristatytą darbą, kūrybines įtakas bei patirtis kuriant Lietuvoje su Vilma Pitrinaite kalbasi šokio ir teatro kritikė Monika Jašinskaitė.
2016-02-10 Justina Kiuršinaitė
Šokio spektaklis „Pradžioje buvo Kafka“ pasižymi jaunatvišku maksimalizmu ir siekiu pademonstruoti šokėjų fizines galias bei judesių žodyną.
2015-12-29 Monika Jašinskaitė
Šiais metais Lietuvos šokis buvo gausiai pristatomas užsienio scenose. 7 šokio organizacijos 10 spektaklių iš Lietuvos 48 kartus parodė 14-oje valstybių.
2015-12-27 Ingrida Gerbutavičiūtė
Šis jau dvyliktas choreografo V. Jankausko spektaklis kalba apie žmogų, jo būtį, pasaulėžiūrą ir pasirinkimus. Tikrovė, rodoma per improvizuoto judesio stiklą, atrodo esanti minimali, pilka ir iš dalies beviltiška.
2015-12-23 Kristina Steiblytė
Miglė Praniauskaitė kalba visų pirma apie žmoniją. Ir net ne visą, o tą, kuri gyvena vakarų kultūroje, greičiausiai miestuose, nuolat gamindama ir vartodama, geidžianti ir manipuliuojanti.
2015-12-22 Kristina Steiblytė
Tad šį kartą tvarkingesniame, geriau šokį ir vaidybą jungiančiame spektaklyje ketveriukė dar labiau linksmina ir ironizuoja. Tačiau kalbama nebe taip atvirai ir asmeniškai, tad rizikuojama „Užsėdimą“ paversti vestuvinių situacijų parodijų vakaru, (...) tuščiu ritualu, forma be turinio...
2015-12-20 Silvija Čižaitė-Rudokienė
Išties, šį kartą jaučiausi tarsi kušetėje būčiau ieškojusi M. K. Oginskio vaikystės traumų ir jo neurozės priežasčių, ir staiga ėmė virsti surepetuotos haliucinacijos.
2015-12-17 Silvija Čižaitė-Rudokienė, Kastytis Rudokas
Choreografas Kenzo Kusuda teigė, jog spektakliu „Pneu pneu pneu“ praversime kolektyvinės pasąmonės duris. Neabejotina, jog tokiu būdu galėtume patirti visuotiną kvėpavimą. Visgi, kartais atrodė, jog šokėjams yra lengviau turėti, negu būti.
2015-11-17 Silvija Čižaitė-Rudokienė
„Spalvoti žaidimai“ – tai neabejotinai tas spektaklis, kurio trūko ne tik šiuolaikinio šokio, tačiau ir Lietuvos teatro scenai apskritai.
2015-11-03 Kristina Steiblytė
Apie šį teatrinį veiksmą viešai nelabai kalbama, o gaila, nes tai reiškia, kad net ir tyčia būdamas provokatyvus teatras eilinį kartą nėra pajėgus išprovokuoti platesnės diskusijos.
2015-10-20 Kastytis Rudokas
Simboliška, jog Kenzo Kusuda miniatiūroje „Kvėpavimas“ prezidentūros rūmus paverčia namais, taip grąžindamas jiems autentišką pirminę funkciją, kurios, matyt, valdžios pastatai niekada ir neatliko.
2015-10-20 Menų spaustuvė
Spalio 22-23 dienomis sostinės Menų spaustuvėje choreografė Miglė Praniauskaitė, jauniesiems menininkams skirtoje programoje „Atvira erdvė‘15“, pristato debiutinį šokio spektaklį – „Rekonstruoti“. Spektaklis, anot choreografės, bus įdomus kiekvienam bent kartais susimąstančiam apie tai, kas ir kodėl vyksta mūsų aplinkoje.
2015-10-15 Aušra Kaminskaitė
Spalio ir lapkričio mėn. Menų spaustuvėje laukia dvi programos „Atvira erdvė“ premjeros: debiutinis choreografės Miglės Praniauskaitės šokio spektaklis „Rekonstruoti“ ir režisierės Rasos Niurkaitės spektaklis „20 sezonų“.
2015-10-14 Božena Gudalevič
Požiūris į palestiniečių-žydų konfliktą ir buvo įdomiausias. Kartu ir skaudžiausias. Žmonės gyvena kasdienybėje, kur smurtas kuria smurtą.
2015-10-14 Dalia Stabrauskaitė
Utenoje šiuo metu yra įgyvendinamas tarptautinis tarpdisciplininio meno projektas. Spalio 15 d. Utenos kraštotyros muziejuje bus atidaryta lietuvių ir islandų paroda paslaptingu pavadinimu „<...> nes ir slaptai tartas žodis turi atgarsių“.
2015-09-28 Ingrida Gerbutavičiūtė
2015-09-28 Justina Brazaitė
„7+“ – Lietuvos šokio informacijos centro interviu ciklas su Lietuvos šiuolaikinio šokio kūrėjais, šiuo metu gyvenančiais ir kuriančiais svečiose šalyse.
2015-09-21 Silvija Čižaitė-Rudokienė
Choreografė Liza Beliasnaja „Aura+“ erdvėje „Bekulminacijų/Klymaxless“ ima ir išmeta „turėjimo“ džiaugsmų kortas. [...] Šviečiant vaikiškiems mikrofonams, sceną padengę savo nusimestais rūbais, jauni ir gražūs triumfuoja.
2015-09-16 Ingrida Gerbutavičiūtė
2015-07-31 Gintarė Margytė
Rugpjūčio 17 dieną startuos jau šešioliktoji Vasaros šokio mokykla, kurios metu įvairių šokio technikų dėstytojai ves seminarus Lietuvos šokio profesionalams ir mėgėjams. Viena iš atvykstančiųjų dėstytojų - energingoji gatvės šokių atstovė Geni Lou iš Kanados.
2015-07-24 Božena Gudalevič
2015-07-21 Kristina Steiblytė
2015-07-18 Božena Gudalevič
2015-07-15 Agnė Biliūnaitė
Bažnyčia grąžina atgal į Dievą, o šokis – atgal į Žmogų.
2015-07-09 Božena Gudalevič
2015-06-22 Kristina Steiblytė
2015-06-17 Kristina Steiblytė
2015-06-11 Justina Brazaitė
2015-05-28 Silvija Čižaitė-Rudokienė
2015-05-27 Marija Baranauskaitė
2015-05-26 Agnė Biliūnaitė
2015-05-19 Monika Jašinskaitė
2015-05-14 Silvija Čižaitė-Rudokienė
2015-05-11 Marija Baranauskaitė
2015-05-10 Agnė Biliūnaitė
2015-05-09 Silvija Čižaitė-Rudokienė
2015-05-07 Helmutas Šabasevičius
Apie M. K. Čiurlionio menų mokyklos Baleto skyriaus diplomantų koncertą.
2015-04-30 Silvija Čižaitė-Rudokienė
2015-04-08 Ingrida Gerbutavičiūtė
Prieš premjerą su I.Galiliu pasikalbėjome apie dalykus, kuriuos jis pasakoja visiems.
2015-03-31 IN & IN
Teksto apie nacionalinę tapatybę ir šokį marginalijos // Inta Balode (LV) ir Ingrida Gerbutavičiūtė (LT)
2015-03-26 Agnė Biliūnaitė
2015-03-09 Agnė Biliūnaitė
Išbuvus spektaklį, tarsi moters įsikūnijimų enciklopediją, išėjau taip ir negavusi choreografo pasiūlymo – tai ką gi daryti?
2015-03-04 Agnė Biliūnaitė
Naujoji „Auros“ trupė stipriai ir su entuziazmu piešė scenoje apokaliptinius choreografės Birutės Letukaitės regėjimus, apokaliptiškus savo tvarka, sinchronu, tiesmukumu.
2015-02-09 Kamilė Žičkytė
Nors pasaulis šiuo metu gyvena lyčių lygybės aktualijomis, feministinėmis temomis prabyla ne alternatyvių visuomenės sluoksnių atstovai, o pop kultūros stabai, Lietuvoje dar toli gražu ne šių temų eilė.
2015-01-16 Silvija Čižaitė-Rudokienė
„Stiklo soduose“ gana teatrališkomis priemonėmis perteikiamas mirties siurrealistinis mistifikuotas žavesys.
2015-01-05 Kristina Steiblytė
„Sako, vieni savo gyvenimus šoka, kiti dirba. Aš už šokį,“ – pasakoja šokėja, choreografė Rūta Butkus.
2014-12-28 Agnė Biliūnaitė
Šis jaunatviškas U.Dievaitytės fenomenas buvo puikus egzistencinis stabtelėjimas prieššventinėje karštligėje, nusiraminimas ir kaukių nusiėmimas, kad vėl, bet jau sąmoningai, jas užsidėtume Naujųjų išvakarėse.
2014-12-18 Božena Gudalevič
Dūzgesio epicentre
2014-12-16 Božena Gudalevič
„Bičių sąskrydis“ ir šiuolaikinio šokio festivalių Lietuvoje veidai
2014-11-29 Kristina Steiblytė
Festivalis „Bičių sąskrydis“ skirtas visų pirma saviems, dar tik pradedantiesiems, norintiems pasirodyti ir pamatyti vieni kitus.
2014-11-26 Greta Andriuškevičiūtė
Svarbu, kad nedingtų ir visada lydėtų kūrybinis impulsas, nes be jo gyvenime būtų labai liūdna ir tuščia.
2014-11-17 Agnė Biliūnaitė
Projektas atsispyrė nuo Edgaro Alano Poe apsakymo „Profesoriaus Plunksnos ir daktaro Dervos sistema“ bei Džordžo Orvelo „Gyvulių ūkio” ir ieškojo ribos tarp Gyvūno ir Žmogaus.
2014-11-12 Agnė Biliūnaitė
Ant tos pačios scenos mėgino išsitekti ir netgi susidraugauti Argentina ir Amerika, džiazas, miuziklas, baletas ir šansonas, puantai, akordeonas, bažnyčios sakykla ir lietuviški publikos užvedimo intarpai.
2014-11-10 Božena Gudalevič
R. Bianco iš tiesų savitai interpretuoja H. Murakamio novelę, ja perteikdamas šokio meno istoriją.
2014-11-05 Božena Gudalevič
Dažna baleto ir literatūros partnerystė analogiškai aptinkama ir šiuolaikiniame šokyje, o romantizmo literatūra, pasirodo, vis dar paveiki ir šios dienos šokiui.
2014-10-31 Agnė Biliūnaitė
Spektaklyje „Gyvenimo aprašymai“ kalbama apie pirmuosius, esminius ir paskutinius kartus, žmones, nutikimus, iš kurių susiveria gyvenimo grandinė.
2014-10-24 Monika Jašinskaitė
Interviu su spektaklio „Popular Problems“ kūrybine komanda.
2014-10-20 Laura Udrienė
Neseniai vykusiame tarptautiniame šokio festivalyje „Aura‘24“, kaip buvo teigiama reklamoje, vienijo vyriškumo sampratos paieškos.
2014-09-30 Ingrida Gerbutavičiūtė
Meno vadovas pristato ne tik skirtingus šalies menininkus, bet ir neretai nulemia meninį kryptingumą, įtakoja vieną ar kitą meno „madą“, todėl vertinant skirtingus šokio meno reiškinius, vertinamas ir tinklo, festivalio ar mugės organizatoriaus darbas.
2014-09-25 Laura Udrienė
Be perdėtos vaidybos, efektingų pozų, prisidengdamas tik elegantiška laikysena, J. Nuutinenas meistriškai kūrė siurrealistinį pasakų pasaulį – kvepiantį vaikišku naivumu ir begaliniu pasaulio tikėjimu.
2014-09-23 Agnė Biliūnaitė
Retas malonumas žiūrėti gerą šiuolaikinį šokį su gera gyvai orkestro atliekama muzika.
2014-09-22 Gabrielė Labanauskaitė
Trijų spektaklių („Contemporary?“, „ID: D&G“ ir „Akvariumai“) analizė.
2014-09-18 Laura Udrienė
Judančių vaizdų herojai – idėjos autoriai ir atlikėjai Borisas Gibé ir Florentas Hamonas – išmoningai kūrė absurdiško ir drauge labai poetiško pasaulio reginį, kuriame sudrumsčiami net visiškai neabejotini realybės dėsniai.
2014-09-17 Lietuvos šokio informacijos centras
Pokalbis su Dmitrijumi Matvejevu, Lietuvos teatro ir šokio fotografu, apie jo įspūdžius tarptautinėje šokio mugėje Diuseldorfe – Internationale Tanzmesse NRW.
2014-09-07 Goda Juocevičiūtė
Pokalbis su choreografe Birute Banevičiūte apie kūrybą vaikams.
2014-09-04 Saulė Siliūnaitė
Pokalbis su šokio kūrėja Olga Cvetkova apie dalyvavimą „Aerowaves“.
2014-08-26 Indrė Pepcevičiūtė
Interviu su choreografu Martynu Rimeikiu. „Šokis man yra priemonė kurti“
2014-08-11 Monika Jašinskaitė
Dvi Lietuvos muzikos ir teatro akademijos absolventės, baigusios šiuolaikinio šokio bakalauro studijas, „Menų spaustuvės“ organizuojamame „Atviros erdvės“ konkurse laimėjo galimybę sukurti savo šokio spektaklį.
2014-08-08 Kristina Kaghdo, Kristina Savickienė
Su antrą kartą į Vasaros šokio mokyklą atvykstančiu Fornier Ortiz kalbamės apie kūrybą, įkvėpimą, dėstymą.
2014-07-29 Božena Gudalevič
Nepriklausomas menininkas gyvena laukinėje realybėje, o išgyvenimui jis pasirenka kaubojaus elgseną.
2014-07-28 Monika Jašinskaitė
Rugpjūčio 11 dieną Menų spaustuvėje prasidės slaptas šokio festivalis, kuriame dalyvauti gali visi, kas tik nori – penkioliktoji Vasaros šokio mokykla.
2014-07-18 Božena Gudalevič
Šokis žodžiu – ne[w]kritika
2014-07-04 Agnė Biliūnaitė
Skaičiaus 3 magija nė kiek neįtakojo šiųmetinių choreografinių darbų. Netgi atvirkščiai – didžioji dalis iš aštuonių liepos 2-osios vakarą parodytų miniatiūrų buvo paprasčiausia grafomanija.
2014-06-15 Božena Gudalevič
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-06-05 Akvilė Eglinskaitė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-28 Božena Gudalevič
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-25 Božena Gudalevič
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-25 Akvilė Eglinskaitė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-24 Agnė Biliūnaitė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-24 Agnė Biliūnaitė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-24 Agnė Biliūnaitė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-24 Agnė Biliūnaitė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-21 Edvinas Grin
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-21 Laura Udrienė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-18 Raminta Bumbulytė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-18 Jurga Kazarauskaitė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-18 Laura Udrienė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-15 Raminta Bumbulytė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-15 Laura Udrienė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-14 Silvija Čižaitė-Rudokienė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-14 Marija Baranauskaitė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-14 Agnė Biliūnaitė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-13 Silvija Čižaitė-Rudokienė
2014-05-13 Marija Baranauskaitė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-12 Silvija Čižaitė-Rudokienė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-12 Silvija Čižaitė-Rudokienė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-11 Jurga Kazarauskaitė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-11 Akvilė Eglinskaitė
„Šokis žodžiu – ne[w]kritika“
2014-05-11 Raminta Bumbulytė
Legendinis spektaklis „What the Body does not Remember” Lietuvos Nacionaliniame dramos teatre
2014-05-09 Justina Brazaitė
„7+“ – Lietuvos šokio informacijos centro interviu ciklas su Lietuvos šiuolaikinio šokio kūrėjais, šiuo metu gyvenančiais ir kuriančiais svečiose šalyse.
2014-05-07 Justina Brazaitė
„7+“ – Lietuvos šokio informacijos centro interviu ciklas su Lietuvos šiuolaikinio šokio kūrėjais, šiuo metu gyvenančiais ir kuriančiais svečiose šalyse.
2014-03-31 Klaus Kieser
Ne, šokis nėra netvarus. Jis niekad nebuvo taip aiškiai matomas kaip dabar. Visgi mes tikriausiai turėtume nustoti šokį vadinti vienu nepastoviausiu iš visų menų.
2014-03-31 Justina Brazaitė
„7+“ – Lietuvos šokio informacijos centro interviu ciklas su Lietuvos šiuolaikinio šokio kūrėjais, šiuo metu gyvenančiais ir kuriančiais svečiose šalyse.
2014-03-25 Marija Baranauskaitė
2014-03-24 Justina Brazaitė
Pirmasis Lietuvos šokio informacijos centro pokalbis iš interviu ciklo „7+“. Pirmoji į „7+“ klausimus atsakė choreografė Ieva Kuniskis,
2014-03-23 Ingrida Gerbutavičiūtė
Ką reiškia „naujovė“ mene? Nauja, nes nematyta? Ar nauja, nes sunkiai paaiškinama? Tarptautinis cirko festivalįis „Subcase 2014“.
2013-12-08 Vita Mozūraitė
Lenkų baleto vakarą sudarė triptikas - trijų skirtingų choreografų darbai, pareikalavę visiškai naujoviško, itin stipraus pasirengimo įveikti Ashley'aus Page'o, Krzysztofo Pastoro ir Williamo Forsythe'o pateiktas užduotis. Ir šokėjai jas įveikė!
2013-12-08 Ingrida Gerbutavičiūtė
Atviros citatos iš gerai žinomų Lietuvos šiuolaikinio šokio spektaklių nėra priekaištas, o tik komiškas šių priemonių konstatavimas, nes juokdamiesi iš kolegų, jie puikiai žino, kad juokiasi ir patys iš savęs.
2013-12-04 Ingrida Gerbutavičiūtė
Kai batai, materializuodami socialinius vaidmenis, „nusėja“ visą scenos erdvę, šokėjai reprezentatyviai rikiuojasi scenos priekyje, vizualizuodami žvilgsnį į asmenybę viešoje erdvėje, o vėliau – pasitraukę į scenos gilumą – privačioje erdvėje.
2013-11-26 Vita Mozūraitė
Šios virtuvės turinys labiau buvo suprantamas nuolatiniams Lietuvos šiuolaikinio šokio vyksmo sekėjams. Nemačiusiems žinomų Lietuvos choreografų darbų patiekalas galėjo įgauti egzotišką kvapą.
2013-11-02 Vita Mozūraitė
Gatvės šokio apologetai Laurynas Žakevičius ir Airida Gudaitė - urbanistinio šokio teatras "Low Air" Menų spaustuvėje parodė savo naujo spektaklio "Kelionė namo" premjerą. Spektaklį režisavo Vidas Bareikis.
2013-11-02 Vita Mozūraitė
Ar Afrikos šokio platforma atliko savo misiją ir supažindino žiūrovus su šiuolaikiniu Afrikos šokiu? Ir kuo šis šokis skiriasi nuo europietiškojo?
2013-09-30 Laura Švedaitė
Krūvelė klausimų, kuriuos ne[w]kritikos projekto dalyvė būtų pažėrusi austrų spektaklio veikėjams, jei jie būtų realūs
2013-09-28 Akvilė Eglinskaitė
Afrika mane užvaldė ir įtraukė kaip smalsų vaiką, nes patirties nebuvimas ir noras pažinti sukoncentravo dėmesį ties elementais...
2013-09-26 Marija Baranauskaitė
Trumpai, nors gal ir ne visai aiškiai apie festivalio "Aura'23" potyrius
2013-09-26 Laura Švedaitė
„Niekam negalima leisti „lipti“ ant savęs,“ – G. Acogny teigia, kad „jau seniai išaušo metas ir Afrikos žmonėms kalbėti patiems už save“. Netylėti šokiu.
2013-09-25 Akvilė Eglinskaitė
Pavasarį kažkaip netyčia tarp gausybės bei įvairybės naujojo Baltijos šokio pristatomų apraiškų ir tendencijų akys užkliuvo už moteriškų aukštakulnių. O štai rudenį „afrikietiški“ aukštakulniai vėl kažkaip netikėtai„badė akis ir mintis“ festivalyje
2013-09-25 Raminta Bumbulytė
Vizualinis idėjų pateikimas labai gelbėjo visus vakaro spektaklius, nes identiteto ir savirefleksijos problematiką būtų galima ramiai kontempliuoti kavinėje, parke ar bibliotekoje.
2013-09-25 Agnė Biliūnaitė
Tarptautinio šokio festivalio „Aura‘23“ antrąją ir trečiąją dienomis toliau karaliavo juodojo žemyno trupės iš Senegalo ir Nigerijos.
2013-09-25 Raminta Bumbulytė
Rugsėjo 19 d. „Auros“ šokio festivalio programoje žiūrovus šiurpino Izraelio menininkų spektakliai, kuriuose buvo ne tik daug laukinio brutalumo, bet ir demoniško apsėdimo apraiškų.
2013-09-24 Daina Habdankaitė
Apie šokį galima ir galbūt netgi vaisinga kalbėti pirmiausia kaip apie ženklų sistemą.
2013-09-23 Marija Baranauskaitė
Mhm: Ir tada prasideda tipinis pokalbis, toks komiškas, su tom beždžionių galvom, akis taip varto...Ir tada viskas pakimba. Technikos nesklandumai.
2013-09-21 Raminta Bumbulytė
Atidaromasis „Auros” šiuolaikinio šokio festivalio vakaras itin pradžiugino vyriško kūno grožį vertinančias moteris, mat scenose dominavo atletiški, plastiški ir itin grakštūs šokėjai.
2013-09-21 Agnė Biliūnaitė
Pasaulis (stalas) apvirsta aukštyn kojom, ant jo įsitaiso homo saltus (šokantis) ir homo cantus (dainuojantis), švelniai komiškais striptizo elementais išjudinantis šiaurietišką publiką.
2013-09-21 Akvilė Eglinskaitė
Impresionistinis-turistinis dienoraštis Kauno Afrikoje: Kaune pražydę kaštonai startavusio AUROS festivalio atidaryme egzotikos prieskonio nesumažino.
2013-09-03 Monika Jašinskaitė
„Vien šokti neužtenka, šokėjams apie savo kūną reikia žinoti viską“. 14-oji Vasaros šokio mokykla, didžiausias Lietuvoje profesionalių šokio dirbtuvių renginys: kurlink einama, ko mokoma, kas būtina ir ko nereikia?
2013-08-13 Monika Jašinskaitė
Pokalbis su „Vasaros šokio mokyklos'13“ baleto dėstytoju Bruce Michelson
2013-08-12 Monika Jašinskaitė
Pokalbis su „Vasaros šokio mokyklos'13“ kūno valdymo laboratorijos mokytoju iš Rumunijos Cosminu Manolescu.