> Projektai > Naujasis Baltijos šokis > Naujasis Baltijos šokis'15
„As if nothing has been spinning around for something to remember“
fieldworks / Heine Avdal & Yukiko Shinozaki | Belgija / Norvegija / Japonija
Gegužės 6 d. 18:30. Lietuvos nacionalinis dramos teatras, Didžioji salė
Bilietai: Tiketa.lt
Idėja ir režisūra: Heine Avdal, Yukiko Shinozaki
Kūrėjai ir atlikėjai: Ingrid Haakstad, Matias Rønningen, Orfee Schuijt, Oleg Soulimenko, Mirva Väänänen, Ondrej Vidlar
Garsas ir elektronika: Fabrice Moinet, Johann Loiseau
Šviesų dailininkas ir technikos režisierius – Hans Meijer
Piešimas ir grafika: Brynjar Åbel Bandlien, Christelle Fillod
Choreografijos asistentas – Taka Shamoto
Kostiumai – Anne-Catherine Kunz
Elektronikos asistentas – Matthieu Virot
Techninė pagalba – „Culture Crew“
Produkcija: „fieldworks vzw“, Heine Avdal
Koprodukcija: Dansens Hus (Oslas), STUK (Leuvenas)
Bendradarbiavimas – „WP Zimmer“ (Antverpenas)
Rėmėjai: Vlaamse Gemeenschap, Vlaamse Gemeenschapscommissie, Norsk Kulturråd
„As if nothing has been spinning around for something to remember“ pristatomas kaip programos „Flamandų šokio gūsis“ projektas.
Premjera: 2014 m.
Trukmė: 80 min.
Heine'o Avdalo ir Yukiko Shinozaki kūrinys „As if nothing has been spinning around for something to remember“ skirtas platesnei auditorijai negu prieš tai buvę šių menininkų kūriniai. Darbas paremtas jų 2012 m. kūriniu „Nothing’s for something“, jame išvysite šešis šokėjus, piešimą, išgirsite gyvą muziką ir garsų manipuliacijas.
Priešingai negu prieš tai buvusiuose spektakliuose („Field Works-office“, „Field Works-hotel“, „Borrowed Landscape“ ir kt.), kuriuose pagrindinis dėmesys buvo skiriamas erdvei ir santykiams tarp atlikėjų ir žiūrovų, šiame bandoma toliau tyrinėti žmogaus kūną ir choreografiją. Domėjimasis judesiu neapsiriboja vien tik žmogaus kūnu: į pagalbą pasitelkiami tokie teatro elementai kaip objektai, piešiniai, garsai, šviesos ir scenografija. Skaidant šių elementų hierarchiją ir ieškant „poveikio“, egzistuojančio tarp kūno ir jį supančios aplinkos, atrandamas visiškai naujas judesių rinkinys.
Teatro erdvę laikant tuščia vieta ieškoma, kaip ją lengvai pakeisti ar išskirstyti į skirtingas dalis. Visos šios transformacijos ir nagrinėjamos spektaklyje. Tai kelionė nuo vienos būsenos prie kitos, kur objektai susilieja su kūnais, piešiniai išblunka skambesyje, garsas vibruoja naujos formos būtybėse. Visa erdvė yra vieno didelio judesio dalis.
Hans Meijer nuotrauka
Yukiko Shinozaki Tokijuje studijavo baletą, Portlando universitete JAV – šiuolaikinį šokį ir psichologiją. Baigusi studijas gyveno Niujorke ir dirbo laisvai samdoma šokėja, kūrė savo solinius pasirodymus. 1997 m. persikėlė į Briuselį, kur iki 2001-ųjų dirbo Meg Stuart trupėje „Damaged Goods“. Nuo 2000-ųjų, bendradarbiaudama su Heine'u Avdalu, ji prodiusavo ir sukūrė daugiau kaip 15 spektaklių.
Heine'as Avdalas Oslo nacionaliniame menų koledže Norvegijoje ir P.A.R.T.S. Briuselyje studijavo šokį, choreografiją ir vaizduojamąjį meną. Kaip šokėjas dirbo su daugeliu trupių Norvegijoje. 1997–2001 m. taip pat dirbo Meg Stuart trupėje „Damaged Goods“, bendradarbiavo su Gary Hillu, Ann Hamilton ir Stefanu Pucheriu. Nuo 2000-ųjų dažnai dirba su Yukiko Shinozaki.
Hans Meijer nuotraukos